Home / Odchudzanie / Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Jeśli marzysz o płaskim i wyrzeźbionym brzuchu to z pewnością mój wpis jest dla Ciebie idealny. Chciałabym przedstawić moje ulubione i najbardziej skuteczne ćwiczenia na brzuch, które przy regularnych treningach pozwolą Ci uzyskać wymarzony ABS w kilka tygodni. Oczywiście należy tutaj podkreślić, że nie można stosować ćwiczeń na mięśnie brzucha w sytuacji, gdy zmagamy się ze sporą nadwagą czy mamy problem z nadmiarem tkanki tłuszczowej właśnie w okolicy brzucha. W takich sytuacjach najpierw trzeba postawić na treningi kardio by zrzucić oponkę, a dopiero potem można zacząć rzeźbić mięśnie brzucha.

Ćwiczenia, które proponuję są naprawdę bardzo skuteczne – szczególnie, gdy dopiero zaczynasz treningi na brzuch. Należy tutaj skupić się na prawidłowym i co najważniejsze regularnym wykonywaniu wszystkich ćwiczeń – minimum 3 razy w tygodniu. Wykonując moje ćwiczenia przede wszystkim wzmocnisz mięśnie brzucha, spalisz tkankę tłuszczową, a także znacznie poprawisz wygląd tej partii Twojego ciała – brzuch stanie się jędrny i twardy. Warto także podkreślić, że na początku ćwiczenia mogą sprawiać Ci trudność a nawet lekki ból, ale to całkiem normalne i w żadnym wypadku nie możesz się zrażać! Jeśli odczuwasz tzw. zakwasy to znaczy, że ćwiczenia działają i już wkrótce zauważysz pierwsze efekty. Równocześnie pamiętaj o rozgrzewce przed każdym treningiem – wystarczy 10 minut.

Co będzie Ci potrzebne do ćwiczeń?

Proponowane przeze mnie ćwiczenia nie wymagają żadnego specjalistycznego sprzętu, dlatego też spokojnie mogą być wykonywane w zaciszu własnego domu czy mieszkania. Jedyne czego będziesz potrzebować to wygodny, sportowy strój, mata do ćwiczeń lub ręcznik oraz woda niegazowana.

Poniżej krótki opis moich ulubionych ćwiczeń na płaski brzuch:

  1. Skrętoskłony

Ułóż ręce za głową, a następnie zginaj tułów zbliżając lewe ramię naprzemiennie do prawego kolana i prawe ramię do lewego kolana. Wykonaj 30 powtórzeń w 3 seriach. Skrętoskłony idealnie rzeźbią boczne mięsnie brzucha.

  1. Nożyce pionowe

Połóż się na macie i ręce ułóż wzdłuż tułowia. Oderwij barki i wykonuj nogami szybkie ruchy nożyc w pionie. Wykonaj 30 powtórzeń w 3 seriach.

  1. Unoszenie nóg i ramion

Połóż się na podłodze, ręce mają być wyprostowane za głową, zablokuj stawy w łokciach oraz stawy kolanowe. Podnoś energicznie w tym samym momencie ramiona oraz nogi próbując dotknąć dłońmi palców u stóp. Wytrzymaj w takiej pozycji przez kilka sekund. Wykonaj 10 powtórzeń.

 

Dodatkowo zachęcam do wykonywania ćwiczeń na płaski brzuch, które zostały przygotowane przez Aleksandrę Żelazo 🙂



Czytaj dalej:

[Głosów:5    Średnia:4.2/5]

Check Also

Tabletki Slimetrol - Czy warto stosować? Cena i Opinie

Tabletki Slimetrol – Hit czy Kit? Jakich efektów możesz się naprawdę spodziewać po kuracji?

Odchudzanie wcale nie jest takie łatwe, jak może wydawać się osobom, które nigdy nie miały …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *